FANDOM

Killer Squad' ( polski. Morderczy Skład)  -' seria użytkowniczki Nataniella.

Fabuła Edytuj

Co się stanie jeśli diabeł spotka lisa? Łatwo na to pytanie odpowiedzieć...założoną drużynę złoczyńców o nazwie "Killer Squad". Jednak co się stanie gdy do tej drużyny dołączą - sokół z bronią, niski chłopak o niewyparzonym języku, zboczeniec potrafiący przemieniać się w drapieżniki oraz dziewczyna co zabija muzyką?

Przekonajcie się sami!

Opening Edytuj

ONE OK ROCK - Deeper Deeper

EndingEdytuj

ONE OK ROCK - The Way Black

Postacie Edytuj

Killer Squad Edytuj

Devil- jest założycielką "Killer Squad". Nie bez powodu posiada ksywkę "Devil", głównie spowodowaną przez swój charakter oraz tatuaż na plecach. Jej bronią są noże.

Kitsune - jedna z członkiń "Killer Squad". Ksywkę posiada jeszcze z lat licealnym z powodu swojego charakteru i rudych włosów. Potrafi manipulować ludźmi i wykorzystywać ich do swoich celów.

Falcon Death - jeden z członków "Killer Squad". Cichy chłopak o sokolim wzroku i umiejętnością strzelania z różnych broni. Nigdy nie chybił stąd jego ksywka.

Micro - jeden z członków "Killer Squad". Głośny i pewny siebie chłopak o niskim wzroście (stąd jego ksywka). Swój wzrost oraz dziecięcy wygląd wykorzystuje do odwracania uwagi, bądź odwalania "czarnej roboty" np. przeciskanie się przez małe strzeliny.

Claw - jeden z członków "Killer Squad". Miłośnik pięknych kobiet, stara się zachowywać jak dżentelmen, jednak zawsze wychodzi na zboczeńca. Potrafi się przemieniać w drapieżniki stąd jego ksywka. Jego najbardziej rozpoznawalną postacią jest wielki czarny wilk.

Music Girl - ostatnia członkini "Killer Squad". Cicha i spokojna jednak to tylko pozory...w głębi duszy kryje się szalona dziewczyna, która muzyką hipnotyzuje ludzi aby następnie ich zabić, bądź wykorzystuje ich do własnych celów (stąd jej ksywka "Music Girl").

Policjanci Edytuj

Gangi Edytuj

Red DragonEdytuj

Jego szefem jest Kenshin. Ma porachunki ze wzystkimi gangami w mieście, w tym "Killer Squad", a właściwie z Micro. Udzielają pożyczek, które trzeba zapłacić w terminie inaczej ma się problemy. Jego członkowie charakteryzują się czerwonym tatuażem smoka chińskiego. Najważniejszymi członkami są: Alice, Oliver oraz Yuuki.

Dark WorldEdytuj

Jego szefem jest Jason. Urządza głównie na mieście strzelaniny. Jego członkowie charakteryzują się tym, że zawsze mają przy sobie broń, nawet w dzień. Chodzą plotki, że płacą policjantą za milczenie.

ResztaEdytuj

Rozdziały Edytuj

Rozdział 0 - Początek

Rozdział I - Japoński lis

Rozdział II - Zabójczy ptak

Rozdział III - Mały problem

Rozdział IV - Irytujący kundel

Rozdział V - Muzyka Śmierci

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki