FANDOM

Don't keep your fear inside. Set it free in shape of wings of freedom

—Celia

Celia Avalon
Personalia
Imię i nazwisko Celia Avalon
Kanji シーリアアバロン
Romanji Shīria abaron
Płeć kobieta
Wiek 18
Urodziny 10 sierpień
Urodziny Niemiec
Wygląd
Wzrost 170 cm
Waga 60 kg
Włosy Bordowy
Oczy Niebieski
Relacje
Stan cywilny w związku
Rodzina Selina Avalon (matka)

Kilian Avalon (ojciec)
Melanie Avalon (starsza siostra)
Isabella Avalon (młodza siostra)

Zawód uczeń
Media

Celia Avalon (シーリアアバロン Shīriaabaron) - protagonistka róznych serii oraz wciela się w główne bohaterki.

WyglądEdytuj

Celia jest wysoką i czuplą dziewczyną o lekko opalonej cerze, bordowych długich, lekko kręconych włosach i niebieskich oczach. Zazwyczaj ubiera się bardzej wyluzuwany strój, a zarazem w elegancki strój (na specjalne okazje).

OsobowośćEdytuj

Celia jest energiczną osobą, która zawsze potrafi odnaleźć swoje miejsce w towarzystwie, nie boi się poznawać ludzi, bo uważa, że nie warto przejmować się zdaniem obcych. Jest inteligentna lecz czasem po niej tego nie widać bo często zdarza jej się mówić rzeczy bez sensu.

Ze względu na nieco porywczy charakter ma czasem spory kłopot z panowaniem nad sobą, niestety - zdarza jej się wybuchać i ranić przy tym innych. Najpewniej czuje się w obecności bliskich, wtedy nie stawia sobie ograniczeń, uśmiecha się i mówi to co akurat wpadnie jej do głowy.

Ma skłonności do nieprzemyślanych decyzji i szybkiej zmiany zdania. Nie jest przekupna i brzydzi ją dwulicowość. Nie zna się na ludziach - w niemal każdym widzi zło wcielone. Bardzo zależy jej na siostrach, więc o nią dba. Owszem, często się kłucą i trochę zajmuje im otwarcie się przed sobą (najczęściej z Melanie).

PreszłośćEdytuj

Dziewczyna urodziła się w Berlinie jako córka Kiliana, producenta gier, i Seliny Avalona, pielęgniarka.

WystępyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki